Naša strategija: sve što činimo, činimo iz perspektive putnika

Orijentacijski sustav ključni je faktor uspjeha održivog rasta Međunarodne zračne luke Zagreb u ozračju međunarodne konkurencije. Tim više jer i zračna luka provodi strategiju diferencijacije pozicionirajući se kao vodeća tranzitna zračna luka u regiji. Najvažnije pitanje glasi: što putnik očekuje kako bi imao motivaciju opet koristiti ovu zračnu luku? Odgovor glasi, jednostavno i intuitivno usmjeravanje putnika prema željenim odredištima na terminalu sa što je manje moguće barijera u prostoru. Putnici ne smiju tražiti znak, znak mora biti ondje kada im zatreba. Slijedom toga, sustav mora biti prepoznatljiv, čitljiv i jasan, što doprinosi psihološkom učinku i zaključku da je samo opušten putnik sretan putnik.

Nit vodilja dizajnera orijentacijskog sustava glasila je: sve što činimo, činimo iz perspektive putnika. Ovo se načelo trebalo uskladiti s ograničenjima kao što su prevladavajuća vertikalna komunikacija/usmjeravanje u prostoru, vrlo visoki hodnici, želja investitora da maksimalno poveća broj putnika koji prolaze kroz zonu bescarinske trgovine. Kao konačno rješenje, ugrađen je neosvijetljeni sustav, prema inicijalnom zahtjevu investitora, uz neka inovativna rješenja (npr. naljepnice za zidove i stakla) kako bi se maksimalno premostili osnovni nedostaci.

Isporučujemo rješenja ključ u ruke, od analize kretanja putnika, do nadzora implementacije sustava u prostor.